AFSPRAAK MAKEN

Afspraak maken

Huisregels online boekingen behandelingen

Let op!

Voor nu is er een klantenstop!

Ben jij al klant? Voor PMU kan je zelf online je afspraak inplannen.


1. Bij annulering binnen 24 uur wordt er 50% van de behandeling in rekening gebracht

2. Bij een no show (niet komen op dagen) wordt de volledige behandeling in rekening gebracht. 

3. Indien je ergens anders permanente make-up hebt laten uitvoeren dien je via Whatsapp (+31655362610) een foto door te sturen zodat wij kunnen zien of een cover-up mogelijk is.

4. Je betaalt het volledige bedrag en niet een bijwerking als je eerste sessie door een andere specialiste is uitgevoerd dan Sanne.

5. Heb je permanente make-up die verwijderd zou moeten worden, waardoor de behandeling niet uitgevoerd kan worden tijdens je ingeplande afspraak, wordt er €50,- in rekening gebracht (mits je geen foto’s hebt doorgestuurd via Whatsapp).

6. Indien je te laat komt wegens druk verkeer, meldt dit op nummer +31655362610. Vanaf 30 minuten is het niet meer haalbaar om je verder te helpen, waardoor je je voorschot (€50,-) kwijt bent en een nieuwe afspraak dient in te plannen.

7. Bij een bijkomende behandeling binnen de 3 maanden na de eerste bijwerking, betaal je €75,-. Dit is eenmalig geldig. Het is niet mogelijk om om de 3 maanden langs te komen voor een nabehandeling.

8. Tot 2 weken na je behandeling mag je niet onder zon of zonnebank. Gelieve je afspraak na je vakantie in te plannen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor snellere vervaging tijdens de zomermaanden.

9. De bijwerking binnen de 5 à 8 weken is enkel bedoeld voor klanten die maximaal 8 weken geleden een nieuwe behandeling hebben laten uitvoeren door Sanne. Deze is niet meer bij de prijs inbegrepen vanaf 8 weken. Wij hebben het recht om deze afspraak te annuleren indien de boeking niet juist is ingepland.

10. Bij het aanmaken van een nieuwe behandeling is de klant verplicht om de bijwerking binnen de 5 à 8 weken zelf in te plannen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor afspraken die niet meer gepland kunnen worden wegens een volgeboekte agenda.

11. De geplande afspraken kunnen verschuiven om gaten in de schema's op te vullen voor aansluiting (max. 30 minuten verschuiving mogelijk).

12. Indien het email adres niet correct is ingevuld, is het mogelijk dat er geen herinneringsberichten kunnen gestuurd worden per mail. De klant is volledig zelf verantwoordelijk om dit correct in te vullen, zodat er een reminder wordt gestuurd.


Als je een afspraak maakt voor een behandeling ga je akkoord met deze huisregels!


Stap 1. Druk op de pijltjes naar rechts om een dienst te kiezen.

Stap 2. Kies de behandeling die je wilt boeken. Het maken van een afspraak met meerdere behandelingen (bij dezelfde medewerker) is mogelijk, dit doe je door ze één voor één aan te vinken.

Stap 3. Kies een dag

Stap 4. Kies een tijd

Stap 5. Voer jouw persoonlijke gegevens in

Stap 6. Controleer jouw mailbox voor de afspraakbevestiging


Share by: